sâmbătă, 14 mai 2011

Idee blog

Buna seara prieteni, buna seara tuturor!

Am facut acest blog in scopul de a imbogati cultura tinerilor. Sunt si eu unul dintre acestia si mi-ar placea, daca imi veti citi postarile ( nu vor fi lungi, sa nu va plictisesc ), sa imi lasati aici si o parere, opinia voastra despre ce am scris.

Probabil unii dintre voi isi amintesc de acest salut pe care l-am folosit (,,Buna seara prieteni, buna seara tuturor") ca fiind formula de inceput a concertelor Pasarea Colibri, adresata publicului de catre regretatul Florian Pittis.

http://www.youtube.com/watch?v=6eBBniJy0tg

Sfarsitul nu-i aici, una din melodiile mele de suflet.

Cam atat pentru inceput, sper sa am pentru cine scrie acest blog, sper sa am ce scrie, sper ca acesta sa fie un inceput frumos.

,,Daca v-a placut bufonul mai poftiti si-n alta seara" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu